zondag 28 oktober 2012

Reigertje


Het is alweer even geleden dat ik een krabbeltje op mijn blog heb gezet maar dat komt door gebrek aan tijd, ik heb in okt.,nov. en dec. 3 exposities en ben daarom druk met inlijsten geweest zo'n 55 aquarellen moesten daarvoor in een passe partout en achter glas en ik ben er nu nog steeds niet mee klaar.
Vanmiddag begon het toch weer te kriebelen en heb ik enkele reiger kleurschetjes gemaakt, hier is er een, klein maar het ging om de beweging die zo'n reiger maakt.


2 opmerkingen:

renate zei

Hoi Gerard:) Waar heb je die exposities dan? Je reigertje is heel lief! Zulke spontane schetsjes vind ik juist mooi:)

Gerard Hendriks zei

Hoi Renate,
Ik exposeer nu met enkele schilderijen in Opheusden, Galerie Oog voor Natuur, Zaterdag 3 november bij de grootste Wildlife Art expositie van Europa Wild in de Natuur in Enschede en vanaf 16 November Urmond Stein Terpkerkje waar ik zo;n 30 a 35 aquarellen heb hangen, in januari in Bergen Belgie tesamen met een groot aantal aquarellisten zoals Alvaro Castagnet, Gerda Mentens, Fabio Cembranelli etc.