donderdag 3 januari 2013

International Watercolor Society

De laatste dag van het jaar kreeg ik bericht dat mijn werk the ''Dutch Cow'' door de jury van het IWS is geselecteerd, dat is dan nog even een leuk opstekertje zo op het eind van het jaar.
Ik ben er wel trots op, zeker omdat ik een van de weinige geselecteerde westerse aquarellisten ben tussen al deze Aziatische kunstenaars. 
 
Hieronder de geselecteerde Koe, dit was een  demo gemaakt bij Galerie Oog voor Natuur waar ik toen een Masterclass gaf

2 opmerkingen:

renate zei

Wow, gefeliciteerd Gerard, geweldig!! Dat is toch een flinke opsteker waar je zeker trots op mag zijn. Het schilderij is dan ook geweldig. Een heerlijke stijl. Klasse!!

Barbra Joan zei

I have just found your blog, you are a true watercolorist.
Wonderful painting, water, water, everywhere.. Love your cows. It's one subject I've always wanted to do but have yet to try.. BJ