maandag 6 juli 2015

4 juli 2015 Aquarel Academiedag

Het was een bloedhete dag en ondanks dat ik mij niet lekker voelde besloot ik toch naar Groesbeek te gegaan. Bij aankomst bleken de meeste deelnemers er al te zijn en gelukkig was de ruimte waar ik demo's en uitleg moest geven aardig koel.
Dit zijn enkele foto's van die dag, helaas heb ik nog geen foto's van het voortreffelijke buffet.
Margo, Wilco en de anderen van het team bedankt voor jullie geweldige inzet en organisatie overal was aan gedacht en het liep op rolletjes, een geweldig goede promotie voor de Aquarel Academie.
Ook de duidelijke korte demonstraties van Margo lieten zien dat bij de Aquarel Academie kwaliteit voorop staat.

Je kunt je op de site van de Aquarel academie ook aanmelden voor een internetcursus o.a voor mijn 10 delige cursus Vogels schilderen op een kleurrijke losse manier http://www.aquarelacademie.nl/
De cursus is voor iedereen geschikt ook voor beginners.



 Uitleg op welke manier je het beste kunt spetteren om meer beweging in de vogels te krijgen.




Tot slot kregen alle deelnemers als herinnering een prachtige placemat met een afbeelding van vliegende spechten die ik in een van de lessen geschilderd heb, zie foto;



Geen opmerkingen: