zondag 6 maart 2016

Watercolor DVD

Eindelijk is het dan bijna zover, vorig jaar zijn de opnamen voor mijn instructie DVD geweest, en na vele maanden van knippen, mixen, mengen, muziek, tekst, tegenslagen enz. enz. door Ingrid Rovekamp Productions, heb ik gisteren een proef dvdtje binnengekregen.

Spannend, natuurlijk zo snel mogelijk met de hele familie voor de TV , nou ze hebben er iets moois van gemaakt hoor, alles wordt heel duidelijk weergegeven, een overzichtelijk menu waar je keuze hebt uit muziek aan of uit, keuze uit de verschillende onderwerpen, niet of wel ondertiteld voor doven en slechthorenden of degenen die mijn Brabants accent niet goed verstaan haha, we gaan Internationaal dus je kunt ook nog kiezen voor ondertiteling in de Engelse taal.

Het belangrijkste is, dat je iets kunt leren van deze instructie DVD, ik heb mijn uiterste best gedaan om helder en duidelijk mijn techniek te laten zien, en gezien de reacties die ik gekregen heb van de mensen die hem al gezien hebben is dat prima gelukt.
Nu nog enkele weken wachten voordat hij wordt uitgebracht.






Geen opmerkingen: