vrijdag 29 september 2017

Demonstratie op zondag 17 sept 2017

De expositie van IWS Holland is nog tot en met 1 oktober 2017 open, op zondagmiddag 17 september zou ik mijn demonstratie geven.
Het Kunstation Uden had net de deuren geopend toen ik binnen kwam, er waren op dat moment nog geen bezoekers, het was die dag mooi weer en dan is het altijd weer afwachten hoeveel mensen de moeite nemen om de expositie en demo te komen bekijken.

I.v.m. mijn vakantie had ik de opening gemist maar nu kon ik in alle rust de expositie bekijken, een grote diversiteit aan stijlen en ik moet eerlijkheidshalve toegeven, ook wel verschil in kwaliteit, de werken zijn mooi gepresenteerd, pluimpje voor de medewerkers van het Kunstation Uden, het is voor elke kunstliefhebber zeker de moeite waard om deze grote aquarel tentoonstelling te bekijken, hopelijk hebben veel bezoekers door deze expositie een ander idee gekregen van het aquarelleren, dat het niet een slap waterverfje op een stukje papier is, maar een volwaardige kunstvorm met oneindig veel mogelijkheden en stijlen.
Het initiatief van IWS Holland om zo'n grote tentoonstelling te organiseren verdient waardering.

Na een uurtje begon het aardig druk te worden en begon ik mooi op tijd (omstreeks 14.00 uur) met de demo.

Ik had besloten om een koppeltje koolmeesjes te schilderen en als er nog tijd over was ook nog enkele eekhoorntjes. Zoals gewoonlijk als ik een demo geef kon iedereen vragen stellen, daar werd dan ook driftig gebruik van gemaakt waardoor de tijd vliegt,en ik helaas geen tijd meer had om de eekhoorntjes te aquarelleren.
Je kunt de expositie nog bezoeken tot en met zondag 1 oktober.

Hieronder heb ik een afbeelding van de demonstratie aquarel geplaatst.





Geen opmerkingen: