zondag 10 december 2017

De afgelopen weken

Hier op de foto een gedeelte van de aquarellen die ik de laatste weken gemaakt heb, eigenlijk heb je zelf niet in de gaten dat je in zo'n korte tijd toch een flink aantal aquarellen kunt produceren en dan heb ik de tekeningen, schetsen en minder geslaagde aquarellen nog niet eens op de foto gezet haha.
Ik heb er nog veel meer, dus wil je iemand tijdens de kerstdagen verassen met een leuk cadeau? er zijn nog veel meer originelen in allerlei formaten en prijsklassen op voorraad.


2 opmerkingen:

monne-floor zei

Dat is een mooie verzameling .

Gerard Hendriks zei

Dank je Simonne, ik nummer elke aquarel en als je weet dat ik afgelopen zaterdag nr 6892 heb gemaakt krijg je een idee over hoeveel het er zijn en dan heb ik de schetsen, tekeningen, krabbeltjes en mislukte nog niet eens erbij geteld.