dinsdag 12 juni 2018

Workshop 10 juni 2018 Korbeek Dijle in Belgie

Afgelopen zondag vroeg op om een workshop te geven in Belgie, Korbeek Dijle een klein plaatsje in de buurt van Leuven.
Het is een van mijn favoriete workshops, we schilderen daar in een oud schooltje in een klaslokaal met veel ruimte,  en er heerst altijd een gezellige ongedwongen sfeer.


Ik ben daar de afgelopen jaren al vaak geweest om workshops te geven waardoor ik een groot aantal van de deelnemers ken en dat is altijd leuk om die weer terug te zien, natuurlijk waren er ook weer verschillende nieuwe gezichten en die konden meteen vol aan de bak.


Het thema bloemen was deze keer pittig, voor de middag expressief Cyclamen en na de middag gingen we met pluizige akkerdistels aan de slag.
Vooral de pluizige akkerdistels waren nogal arbeidsintensief, vandaar dat ik mijn demo niet helemaal af kreeg, maar het belangrijkste is natuurlijk dat ik laat zien hoe je het allemaal aanpakt, ik hoop dat de deelnemers veel hebben opgestoken en natuurlijk het belangrijkste, dat iedereen genoten heeft van deze dag.


In mijn atelier heb ik de pluizige akkerdistels verder klaar geschilderd.

28 oktober geef ik weer een Workshop in Korbeek-Dijle  deze keer is het, voor wat mij betreft het mooiste thema, wilde dieren, wil je er dan ook bij zijn?
Om zeker te zijn voor een plaats, neem dan nu alvast contact op met Lieve Claes lieve.claes@skynet.be

Geen opmerkingen: