maandag 17 september 2018

Outdoor Studio

Ik heb al verschillende weken niets meer van mij laten horen de reden hiervan is onze vakantie, door de drukte voor en na die periode kwam ik er niet toe. De vakantie was in elk geval goed gelukt we hebben fijn met onze camper rondgetrokken, veel gezien en veel inspiratie opgedaan.

Thuis gekomen wachtte mij nog leuke verassing, een flink pakket uit Palermo stond voor me klaar, snel uitpakken natuurlijk.
Ik weet niet zo goed wat de naam van zo'n kist is dus noem ik hem vanaf nu mijn outdoor studio.
Ik ben er blij mee, hij is in enkele minuten opgezet en startklaar, je zou verwachten dat hij erg zwaar is maar hij weegt slechts 4600gram, als ik al mijn aquarelbenodigdheden erin doe inclusief papier weegt hij 5800gram (exclusief water), dus goed te dragen zeker omdat er ook nog een sterke draagriem aan bevestigd is .

Bekijk de film door op onderstaande link te klikken.
https://www.facebook.com/FDpaint/videos/274029503134571/?q=fd%20paint


 

Geen opmerkingen: