maandag 4 februari 2019

Workshop in Oirschot 3 febr. 2019

Afgelopen zondag heb ik weer een workshop gegeven in B&B de Donkhoeve, Oirschot.





De Donkhoeve is een sfeervolle B&B op een schitterende locatie, jammer dat we i.v.m. het weer niet buiten konden schilderen.
Maar binnen was het aangenaam en dankzij de brandende houtkachel, koffie thee chocomel en lekkere koeken was het al snel goed toeven daar.

Zoals gewoonlijk had onze gastvrouw Hanneke had weer gezorgd voor een heerlijk lunch.

De deelnemers waren weer super gemotiveerd, maar ik had al aangegeven dat het een pittig onderwerp zou worden en dat je er niet van uit mocht gaan dat het allemaal kunstwerken gingen worden, desondanks heb ik toch nog veel verassende resultaten gezien.
Het belangrijkste is dat ik de deelnemers veel technieken heb laten zien waardoor ze hopelijk nog meer plezier krijgen in het aquarelleren




Hieronder een van mijn demo's



Geen opmerkingen: