maandag 7 oktober 2019

Workshop in Korbeek Dijle België 06 Okt. 2019


Zondag weer een workshop gegeven in België, ik had weinig geslapen (feestje gehad) vroeg op, lekker fit dus, benzinetank bijna leeg dus onderweg zoeken naar een pompstation waar ik kan tanken maar helaas is alles gesloten.
Wegomlegging vanuit Valkenswaard kon je België niet in dus dan maar binnendoor via Achel, maar de kans om te tanken werd natuurlijk steeds kleiner maar het geluk is met de domme net voor de grens met nog enkele druppels in mijn tank vind ik een onbemand pompstation waar ik met mijn pasje kan betalen, weer helemaal opgelucht en ondanks de regen die er met bakken uitviel vol enthousiasme vervolgde ik mijn reis alwaar ik ondanks alles toch nog ruim op tijd arriveerde.

Deze keer gingen we hazen en konijnen schilderen ik startte met een demo van een haas en door het steeds in kleine gedeelten voor te doen en het tempo hoog te houden probeerde ik het gepriegel door de deelnemers te voorkomen iets wat goed lukte.
Voor de middagpauze hadden de meesten dan ook hun eerste aquarel klaar na de lunchpauze ging ik op dezelfde manier en hetzelfde tempo verder met een wit konijntje.

Ruim op tijd waren we klaar en trots op de groep dat ze zo'n mooie aquarellen maakten, ook al omdat dieren los spetterend en kleurig beslist geen gemakkelijk thema is

Hieronder mijn Demonstratie aquarellen en enkele foto's van die dag.
Heb je als deelnemer van de workshop op die dag nog wat foto's gemaakt hebben stuur er dan wat naar mijn email adres.

De demo van voor de middag

De namiddag demo






2 opmerkingen:

monne-floor zei

Het ziet er heel gezellig uit.

Gerard Hendriks zei

Dat was het ook, het is daar altijd een gezellige groep waar ik met plezier een workshop geef.