maandag 6 maart 2017

Workshop in Korbeek Dijle Belgie zondag 5 maart 2017

Zondag 5 maart heb ik een workshop gegeven in Belgie in een klein plaatsje Korbeek Dijle.
Ik had al doorgekregen dat alle plaatsen bezet waren en omdat ik elke workshop mijn best doe, om te zorgen dat de deelnemers met een mooie aquarel naar huis gaan, betekent dat hard werken.

Het was een leuk weerzien, veel van de deelnemers hebben al vaker een workshop van mij gevolgd.

We begonnen de dag met een olifant, een week tevoren hadden de deelnemers al foto's van de dieren die we gingen schilderen ontvangen zodat ze al voor kunnen tekenen dat scheelt weer een veel tijd.

10 uur begonnen en om 12.30 uur had iedereen de olifant klaar en de resultaten mogen er zijn dacht ik zo.
Dit is de demo die ik daar gemaakt heb.

Onderste foto, de Olifanten van de deelnemers aan de workshop, prachtig toch.


Na de prachtige resultaten van de ochtend,  waar echt mooie olifant aquarellen werden gemaakt begonnen we met een moeilijker te schilderen dier, de tijger. Helaas kregen de meeste deelnemers hun tijger niet helemaal af maar ik weet zeker dat er thuis nog gemotiveerd verder geschilderd werd.

Het was weer een schitterende workshop met gemotiveerde deelnemers die prachtige werken maakten, jammer dat ik deze keer geen foto heb waar alle aquarellen van de deelnemers opstaan.

Dit is mijn demonstratie aquarel van de tijger. Wil je ook eens een Workshop meemaken kijk dan voor meer info op mijn website www.gerardhendriks.net


Geen opmerkingen: