maandag 8 oktober 2018

Prachtige Workshop dag in Zwiggelte Drenthe 30 sept 2019

Zondag 30 sept. gaf ik bij Atelier Aquarellen in Zwiggelte een workshop.

Het Atelier was in het prachtig sfeervolle pand van Ellen Visser Bergsma, mooi helder met voldoende licht, ik moest even wennen aan de lage deurstijl maar als je deze even met je hoofd geaaid hebt vergeet je het nooit meer haha.

Het was die dag prachtig weer zodat ik die middag besloot om een demo buiten te geven, dat was genieten, er gaat niets boven lekker buiten aquarelleren.

Hieronder heb ik enkele foto's geplaatst.




Demo Specht


                                      Tijdens de lunch genieten in de heerlijke najaarszon


De middag demo




Ik ben trots, er werden weer prachtige aquarellen gemaakt door de deelnemers die zo te zien veel plezier in het aquarelleren hadden.

Er was weer flink gespetterd , sorry Ellen, gelukkig is het waterverf.

Het was een mooie dag, deelnemers bedankt voor sfeer en inzet, Ellen bedankt voor je organisatie, lekkere lunch en gastvrijheid.

Wil je ook eens een spetterende Workshop in Drenthe mee maken? 13 oktober 2019 geef ik daar weer een workshop, dit keer is het thema bloemen, je kunt je nu al opgeven.



Geen opmerkingen: