dinsdag 30 april 2019

Workshop Kunstfabriek Hannover

Drie dagen Wildlife schilderen in Hannover, wat een bijzonder mooie stad is dat  met vreemd genoeg weinig toeristen maar toch echt de moeite waard om te bezoeken.

Het was een fijne workshop in de gastvrije Kunstfabriek met getalenteerde gezellige deelnemers, de sfeer was enorm goed en dat komt altijd de resultaten ten goede.
We schilderden in een grote zaal met grote tafels en meer dan voldoende licht en ruimte.









The King


Fox




Passe partout er omheen en kijken of het wel iets gaat worden.


Een ruim atelier om van te dromen



Ook voor de inwendige mens werd goed gezorgd 



Zo, de eerste laag verf zit er op :) 


De Kunstfabriek Hannover vanaf het dakterras van ons appartement.









2 opmerkingen:

Jennifer zei

Ik vind je werk prachtig! Het lukt mij nooit om zo vrij en kleurrijk te werken met aquarel. Ik hou wel van nat-in-nat, maar wel binnen de lijntjes. Ik bewonder het altijd als mensen zo lekker vrij kunnen werken.

Gerard Hendriks zei

Ik begrijp het wel ik heb vroeger altijd heel erg realistische schilderijen gemaakt en het was ontzettend moeilijk om daar van los te komen maar het heeft me wel een goede basis gegeven.
Een goed gebouw staat op een stevige fundering :)